Parempaa Kuntoa ja suorituskykyä

Fysiikkavalmennus - Personal Training - Hieronta - Kehonhuolto ja liikkuvuus - Luennot ja workshopit

Tutustu valmennuksiinIlmaiset treeniohjelmat ja oppaat

Haluatko virittää suorituskykysi paremmalle tasolle?

Valmennusta sinun ehdoillasi, minun ammattitaidollani.

Yhteistyössä:

  • Valmennuskeskus Voimala
  • Ted
  • Ols
  • Oulun Kärpät Naiset

Fysiikkavalmennus

Urheilija tai joukkue? Pitäisi parantaa nykyistä suorituskykyä ja nostaa kehityskaari uuteen nousuun?

Oletko siinä tilanteessa, että oma tietotaito ei enää riitä viemään nykyistä kehityskaarta eteenpäin, kehitys junnaa paikoillaan tai tiedät, että fyysisessä kunnossasi on paljon enemmän potentiaalia, mutta et saa viritettyä sitä paremmalle tasolle?

Fysiikka ja urheilulajeja tukevan valmennukseni avulla pystytään nostamaan harjoittelusta saama hyöty uudelle tasolle ja samalla moninkertaistamaan mahdollisuus onnistua haluamasi päämäärän kanssa.

Viritetään fyysinen toiminta- ja suorituskyky tehokkaammaksi, hyödyntämään sinua mahdollisimman optimaalisesti omassa tavoitteessasi ja lajissasi. Laatu korvaa määrän!

Pelkästään jaksottamalla ja järkeistämällä treeniohjelmat sekä harjoittelusuunnitelma voidaan parantaa tuloksia ja kehitystä todella merkittävästi, ilman että harjoitteluun käytetty aika nousisi. Optimoimalla sinun nykyisen treenimäärän, -tehon, levon, ravinnon ja näiden väliset suhteet tavoitteiden mukaiseksi, kehityt tehokkaasti sekä tasaisen varmasti kohti haluttua päämäärääsi. Tällä säästetään aikaasi ja voit keskittyä itse olennaiseen.

Vastaan tällä hetkellä mm. OLS Salibandyn ja Kärppien liiganaisten fysiikasta. Lisäksi yksilöurheilijoista löytyy juoksijoita, palloilijoita, kiekkoilijoita, joissa mukana mm. kiekkoilijoita Mestis -tasolta aina rapakon taakse.

Tutustu valmennuksiini..


Personal Training -valmennus

Oletko tavoitteelinen kuntoilija ja haluat tehostaa kehittymistäsi?

Personal Training -kuntovalmennukseni avulla harjoittelusi aloittaminen ja eteneminen kohti tavoitettasi on turvallista, kannustavaa ja nousujohteista alusta alkaen. Opastan sinulle alusta alkaen oikeat liikkeet, tekniikat sekä yleisesti tavoitteellisen harjoitteluun ja sitä ympäröiviin asioihin liittyvät peruselementit.

Näin säästyt mahdollisilta vammoilta, etkä tuhlaa arvokasta aikaasi omin päin jahkailuun. Lähdemme liikkeelle ja etenemme alusta asti sinun tasosi mukaan. Harjoittelusi määrä, teho ja etenemisen vauhti pidetään jatkuvasti oikealla tasolla, jotta kehosi ja etenkin mielesi pysyy mukana, vaikka intosi haluaisikin ”kaikki, nyt, heti”.

Enemmän ei ole parempi vaan tavoitteet saavutetaan juuri sinun tilanteeseesi sopivalla tasapainoisella ja nousujohteisella harjoittelulla, riitävällä levolla ja perusterveellä ravinnolla.

Tämän avulla tavoitteesi saavutetaan suurella todennäköisyydellä ja lisäksi asenteesi sekä mielenkiintosi liikuntaa kohden rakennetaan pitkäjänteiseksi ja osaksi perusarkeasi, jotta homma myös jatkuu omatoimisesti.

Tutustu valmennuksiini..


Valitse minut, jos haluat:

Paranna kuntoa

Parantaa kuntoasi kokonaisvaltaisesti mm. voiman, kestävyyden ja lihasmassan kehittymisen merkeissä.

Ajankäyttö

Oppia suhteuttamaan ajankäyttösi arjen kiireittesi ja tavoitteellisen harjoittelun välillä.

Treenimenetelmät

Saada käyttöösi tavoitteitasi tukevat tehokkaat, turvalliset sekä jo toimivaksi todetut treenimenetelmät.

Vaihtelua treeniin

Vaihtelua treeniin ja päivittää vanhat harjoitteluohjelmasi ja -suunnitelmasi halutulle aikavälille.

Ruokavalio

Oppia syömään tavoitteittesi tukevasti, ilman jatkuvaa kaloreiden laskentaa tai ruokien punnintaa.


Tutustu valmennuksiin »

Asiakaskokemuksia kuntokoutsista

Lisää kokemuksia Kuntokoutsista »

Ilmaiset treeniohjelmat ja oppaat

Lataa ILMAISET treeniohjelmat ja oppaat, niin otat ensimmäinen askel kohti parempaa kuntoa.

Ilmainen treeniohjelma

Treeniohjelma – Koko vartalon tehotreeni

Tee tämä harjoitus kolme kertaa viikossa ja lepää vähintään yksi päivä harjoitusten välissä. Voit siis tehdä harjoituksen esimerkiksi maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin.

Treeni-opas

Kuntoilijan treeni-opas

Näin kehityt kuntosalilla 100% varmuudella! Oppaan luettuasi treenikehittymisesi, suorituskykysi sekä fyysinen kuntosi nousee aivan uudelle tasolle.

Treeniohjelma – Koko vartalon tehotreeni

Tee tämä harjoitus kolme kertaa viikossa ja lepää vähintään yksi päivä harjoitusten välissä. Voit siis tehdä harjoituksen esimerkiksi maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin.

Kuntoilijan treeni-opas

Näin kehityt kuntosalilla 100% varmuudella! Oppaan luettuasi treenikehittymisesi, suorituskykysi sekä fyysinen kuntosi nousee aivan uudelle tasolle.