Parempaa Kuntoa ja suorituskykyä

Personal Training - Fysiikkavalmennus - Hieronta - Kehonhuolto ja liikkuvuus - Luennot ja workshopit

Tutustu valmennuksiinIlmaiset treeniohjelmat ja oppaat

Haluatko olla se parempi versio itsestäsi?

Valmennusta sinun ehdoillasi, minun ammattitaidollani.

Personal Training -valmennus

Oletko aloittelija? Et tiedä mistä aloittaa? Tai miten saavuttaisit kuntotavoitteesi?

Personal Training -kuntovalmennukseni avulla harjoittelusi aloittaminen ja eteneminen kohti tavoitettasi on turvallista, kannustavaa ja nousujohteista alusta alkaen. Opastan sinulle alusta alkaen oikeat liikkeet, tekniikat sekä yleisesti tavoitteellisen harjoitteluun ja sitä ympäröiviin asioihin liittyvät peruselementit.

Näin säästyt mahdollisilta vammoilta, etkä tuhlaa arvokasta aikaasi omin päin jahkailuun. Lähdemme liikkeelle ja etenemme alusta asti sinun tasosi mukaan. Harjoittelusi määrä, teho ja etenemisen vauhti pidetään jatkuvasti oikealla tasolla, jotta kehosi ja etenkin mielesi pysyy mukana, vaikka alkuintosi haluaisikin ”kaikki, nyt, heti”.

Enemmän ei ole parempi vaan tavoitteet saavutetaan juuri sinun tilanteeseesi sopivalla tasapainoisella ja nousujohteisella harjoittelulla, riitävällä levolla ja perusterveellä ravinnolla.

Tämän avulla tavoitteesi saavutetaan melko suurella todennäköisyydellä ja lisäksi asenteesi sekä mielenkiintosi liikuntaa kohden rakennetaan pitkäjänteiseksi ja osaksi perusarkeasi, jotta homma myös jatkuu omatoimisesti. Voimala

Tutustu valmennuksiini..


Fysiikkavalmennus

Oletko aktiiviharjoittelija tai urheilija? Haluat parantaa nykyistä toiminta- ja suorituskykyäsi? Tai kehityksesi junnaa paikoillaan?

Oletko siinä tilanteessa, että oma tietotaitosi ei enää riitä viemään nykyistä kehityskaartasi eteenpäin, kehityksesi junnaa paikoillaan tai tiedät, että fyysisessä kunnossasi on paljon enemmän potentiaalia, mutta et saa viritettyä sitä paremmalle tasolle?

Performance -fysiikka ja urheilulajeja tukevan valmennukseni avulla pystyt nostamaan harjoittelusta saamasi hyödyn uudelle tasolle ja samalla moninkertaistamaan mahdollisuutesi onnistua haluamasi päämäärän kanssa.

Testataan ja korjataan toiminnalliset ongelmakohtasi laadukkaammaksi ja vahvemmiksi, jotta kehitystä hidastavilta vammoilta vältytään. Samalla tietenkin viritetään fyysinen toiminta- ja suorituskyky tehokkaammaksi, hyödyntämään sinua mahdollisimman optimaalisesti omassa tavoitteessasi ja lajissasi.

Laatu korvaa määrän. Pelkästään jaksottamalla ja järkeistämällä treeniohjelmasi sekä harjoittelusuunnitelmasi voit parantaa tuloksiasi ja kehitystä todella merkittävästi, ilman että harjoitteluun käytetty aika nousisi.

Optimoimalla sinun nykyisen treenimäärän, -tehon, levon, ravinnon ja näiden väliset suhteet tavoitteiden mukaiseksi, kehityt tehokkaasti sekä tasaisen varmasti kohti haluttua päämäärääsi. Tällä säästetään aikaasi ja voit keskittyä itse olennaiseen.

Teen yhteistyötä mm. OLS Salibandy edustuksen, OHF:n, Kempeleen Lentopallon kanssa ja urheilijoista löytyy juoksijoita, palloilijoita joissa mukana mm. NHL -tason jääkiekkoilija.

Otan mielellään myös sinut mukaan valmennuspiiriini, mutta lukaisehan toki ensin vähän minusta.

Tutustu valmennuksiini..


Valitse minut, jos haluat:

Paranna kuntoa

Parantaa kuntoasi kokonaisvaltaisesti mm. voiman, kestävyyden ja lihasmassan kehittymisen merkeissä.

Ajankäyttö

Oppia suhteuttamaan ajankäyttösi arjen kiireittesi ja tavoitteellisen harjoittelun välillä.

Treenimenetelmät

Saada käyttöösi tavoitteitasi tukevat tehokkaat, turvalliset sekä jo toimivaksi todetut treenimenetelmät.

Vaihtelua treeniin

Vaihtelua treeniin ja päivittää vanhat harjoitteluohjelmasi ja -suunnitelmasi halutulle aikavälille.

Ruokavalio

Oppia syömään tavoitteittesi tukevasti, ilman jatkuvaa kaloreiden laskentaa tai ruokien punnintaa.


Tutustu valmennuksiin »

Asiakaskokemuksia kuntokoutsista

Lisää kokemuksia Kuntokoutsista »

Ilmaiset treeniohjelmat ja oppaat

Lataa ILMAISET treeniohjelmat ja oppaat, niin otat ensimmäinen askel kohti parempaa kuntoa.

Ilmainen treeniohjelma

Treeniohjelma – Koko vartalon tehotreeni

Tee tämä harjoitus kolme kertaa viikossa ja lepää vähintään yksi päivä harjoitusten välissä. Voit siis tehdä harjoituksen esimerkiksi maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin.

Treeni-opas

Kuntoilijan treeni-opas

Näin kehityt kuntosalilla 100% varmuudella! Oppaan luettuasi treenikehittymisesi, suorituskykysi sekä fyysinen kuntosi nousee aivan uudelle tasolle.

Treeniohjelma – Koko vartalon tehotreeni

Tee tämä harjoitus kolme kertaa viikossa ja lepää vähintään yksi päivä harjoitusten välissä. Voit siis tehdä harjoituksen esimerkiksi maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin.

Kuntoilijan treeni-opas

Näin kehityt kuntosalilla 100% varmuudella! Oppaan luettuasi treenikehittymisesi, suorituskykysi sekä fyysinen kuntosi nousee aivan uudelle tasolle.