Valmennukset

Personal Training- ja Fysiikkavalmennus | Oulu

Miksi valmennukseni toimii myös sinulla?

Jatkuva täysiä tai harjoittelemalla vähän sitä sun tätä, mikä milloinkin tuntuu mukavalta ei tuo tuloksia – se on karu fakta. Olet voinut kokeilla myös monien muiden tapaan useita eri ohjelmia ja -tapoja, joita olet saanut netistä, lehdistä, kaverilta tai mistä milloinkin. Nämä voivat tuoda hetkellisiä tuloksia joillekin, mutta suurimmalle osalle meistä tavallisista kuntoilijoista, joilla ei ole ”lahjageenejä” ne eivät toimi.

Näissä kun ei yleensä ole taustalla tutkittuun tietoon, useisiin kokeiluihin, jatkuvaan kehittämiseen ja laajaan kokemukseen sekä koulutuksiin perustuvaa tietotaitoa niistä asioista, mitkä tuovat sinulle parhaiten pysyviä ja pitkäjänteisiä tuloksia.

”Minun valmennuskokonaisuuteni toimii siksi, koska se on yksittäisten kikkojen sijaan laadukas treenikokonaisuus, mikä rakentuu toimiviksi todetuista menetelmistä.

Valmennus perustuu tärkeimpiin suorituskyvyn ja hyvinvoinnin kehittämisen osa-alueisiin, mitkä tuo parhaiten tuloksia.”

VARAA AIKA ILMAISEEN VALMENNUSNEUVONTAAN

Personal Training, Fysiikkavalmennus & Hieronta | Oulu

  • PERSONAL TRAINING -valmennuksessani yleisimpiä tavoitteita on ollut painon pudotus, kiinteytys, lihasmassan lisääminen ja yleisen hyvinvoinnin kohentaminen. (vasta-alkajat, kuntoilijat, kehonmuokkaajat)
  • SPORT -fysiikkavalmennuksessani yleisimpiä tavoitteita on ollut toiminta- ja suorituskyvyn kehittäminen,  voiman ja kestävyyden parantaminen sekä urheilulajeja tukevat harjoittelut. (aktiiviharjoittelijat, urheilijat, joukkueet)

Valmennusfilosofiani perusta rakentuu perinteisistä ja toimiviksi todetuista harjoittelumenetelmistä, joissa keskitytään etenkin kehon luonnollisen liikkeen ja toiminnallisen voiman ja suorituskyvyn kehittämiseen. Mukaan tulee myös kohdennettuja eri ”lisämausteita”, mitkä määrittelee tarkemmin sinun lähtötilanne ja tavoite.

Mutta mikä tärkeintä – laatu korvaa määrän!


Olet todella tervetullut valmennuspiiriini jos haluat..

  • ..saada harjoitteluusi ammattilaisen apua ja tietää mikä toimii, mikä ei tai mitä ja miten edetä.
  • ..saavuttaa pysyvästi toiminnallisesti vahvan, itsevarman, energisen ja suorituskykyisen vartalon.
  • ..saada aiempaan tuloksettomaan treeniisi, voimakasta nousujohteisuutta ja jättää tasannevaihe taaksesi.
  • ..aloittaa samantien tehokkaan ja oikeaoppisen harjoittelun turvallisesti, millä saavutat nopeasti tulosta.
  • ..kasvattaa lihasta, kehittää voimatasojasi tai vaihtaa ylimääräiset löysät kiinteämmäksi paketiksi.
  • ..unohtaa tekosyyt ja löytää itsestäsi vihdoin sen paremman, sporttisemman ja atleettisemman version.
  • ..tietää miten huoltaa kehoasi ja palautua paremmin sekä heittää unholaan treenistä aiheutuvat fyysiset vaivat.

Valmennukseni ei välttämättä sovi sinulle jos..

  • ..et uskalla haastaa itseäsi ja harjoitella tavoitteellisesti.
  • ..aiot luovuttaa heti kättelyssä mikäli jotain vastoinkäymisiä tulee.
  • ..oletat, että tulokset tulevat samantien-heti-nyt sormia napsauttamalla.
  • ..et ole valmis ottamaan vastuuta tekemisestäsi ja tekemään parhaimpaasi.

Täältä pääset lukemaan mahtavien valmennettavieni omakohtaisia kokemuksia minusta ja meidän yhteisestä valmennustaipaleesta.


Minun rooli valmentajanasi on olla jatkuvana tukenasi ja tarjota sinulle toimivat työkalut.

Varmistan, että kehityskaaresi pysyy jatkuvasti nousujohteisena ja turvallisena. Valmennukseni perustana onkin yksilöllisyys, tuloksellisuus ja ennaltaehkäisevää toimintaa, jonka ansiosta pystymme laskemaan huomattavasti haitallisten, kehitystä hidastavien vaivojen, vammojen ja loukkaantumisten syntyriskiä.

Autan sinua tekemään tavoitteistasi totta ja annan yksilölliset, juuri sinua varten tehdyt ohjeet pysyäksesi oikealla tiellä sekä kehittääksesi itseäsi eteenpäin. Suunnitellaan henkilökohtaiseen elämäntilanteeseesi sopiva kokonaisuus ja toimintamalli, minkä avulla kuljemme yhdessä kohti haluamaasi lopputulosta.

Itse valmennuskokonaisuus toteutetaan ja suunnitellaan aina sinun yksilölliset tarpeet huomioiden – eli aina lähdetään liikkeelle ja edetään sinun tasosi mukaan.

Pystyn auttamaan sinua olit sitten vasta-alkaja tai urheilija.


VARAA AIKA ILMAISEEN VALMENNUSNEUVONTAAN!

Kaikki lähtee liikkeelle ilmaisesta valmennusneuvonnasta, missä tutustutaan paremmin tilanteeseesi, käymällä läpi sinun taustaasi, nykytilaasi ja tavoitteitasi läpi.

Valmennusneuvonta ei kuitenkaan sido sinua tulemaan valmennukseeni vaan katsomme sinulle sopivia vaihtoehtoja, miten voisimme lähteä etenemään kohti tavoitettasi.

Ota yhteyttä ja varaa tapaamisaika niin nähdään, rupatellaan ja katsotaan mille aletaan 🙂

P.S. Minusta itsestäni voit lukea lisää täältä.

Kuntovalmennus, Fysiikkavalmennus, Personal Trainer, Liikuntaneuvoja, Kuntosalivalmentaja Vesa-Matti Vehkaperä - Oulu

Valmennusten sisältö

Tässä valmennusteni sisällön raamit, joiden tarkempi sisältö määräytyy tietenkin sinun tavoitteesi sekä tarpeidesi mukaan:

  • alkukartoitus: nykytilanne, taustat, tavoitteet jne.
  • tarvittavat alkutestit ja -mittaukset
  • henkilökohtaiset valmennustapaamiset: 1-4 x kk
  • tavoitteellinen kausijaksotus ja -suunnitelma
  • vaihtuvat ja nousujohteiset harjoitusohjelmat
  • täytettävä treenilogi ohjelmiin 
  • ravinto-anlyysi ja neuvonta
  • sähköposti/whatsapp/puhelin -tuki
  • valmentajan kehityksen seuranta ja tsemppaus

Itseesi ja valmennukseen sijoittamasi kk-hinta riippuu valmennuksen kestosta ja tapaamisten määrästä, mitkä sovimme yhdessä. Kokonaisuus mietitään yhdessä sinulle parhaaksi.

Kesto: 1-12kk Hinta: Alkaen 125€/kk Ota yhteyttä ja aloitetaan »


Etävalmennus

Moni valmennettavani tahkoaa kovia tuloksia ”pelkän” etävalmennukseni avulla.

Etävalmennus sopii sinulle jos..

  • Olet omatoiminen aktiivitreenaaja, jolta löytyy vähintään vuoden kuntosalikokemus tai omaat muuten voimaharjoittelun perustekniikat.
  • Kaipaat kehitykseesi nousujohteisuutta ja parempia tuloksia tavoitteesi kanssa.
  • Haluat tekemiseesi selkeät suuntaviivat ja ohjeet.

Vaikka valmennus tapahtuukin etänä, niin se on silti henkilökohtaista valmennusta sinun tavoitteesi, lähtötasosi ja toiveesi huomioon ottaen. 

  • alku- ja tavoitekartoitus
  • tavoitteellinen kausijaksotus ja suunnitelma
  • 4 viikon välein vaihtuvat ohjelmat
  • täytettävä treenilogi ohjelmiin 
  • ravinto- ja ruokavalioneuvonta
  • valmentajan jatkuva seuranta ja tuki

Kesto: 6-12kk Hinta: 97€/kk Ota yhteyttä ja aloitetaan »


Kuntovalmennus, Fysiikkavalmennus, Personal Trainer, Liikuntaneuvoja, Kuntosalivalmentaja Vesa-Matti Vehkaperä - Oulu

Treeniohjelmointi

Voin myös ohjelmoida ja opastaa sinulle yksilöllisen, haluamaasi tavoitettasi tukevan treeniohjelmoinnin 4-6 viikon ajalle.

  • alkukartoitus: nykytilanne, taustat, tavoitteet yms.
  • yksilöity ja nousujohteinen treeniohjelma: 4-6 vko
  • täytettävä treenilogi ohjelmaan 
  • face-to-face opastustapaaminen

Treeniohjelmoinnin ansiosta harjoittelusi nousujohteinen kehitys ja mielekkyys pysyy jatkuvasti parhaalla mahdollisella tasolla.

Kesto: 4-6 VKO Hinta: 125€ Ota yhteyttä ja aloitetaan »


Kuntoon kaverin kanssa? DUO -alennus: -20%

Onko sinun puolisollasi tai kaverillasi samansuuntainen tavoite?

Saavuttakaa tavoitteenne yhdessä ja samalla toisia tsempaten.

Tehovalmennus voidaan toteuttaa myös DUO-valmennuksena, jolloin säästätte hinnassa -20% / kk / hlö

Maksutavat ja -tiedot

Maksutavat: Laskutus, Pankkikortti, Smartum, Tyky, EazyBreak, Sporttipassi

Kaikki hinnat sisältävät alv 24%. Maksu laskutetaan asiakkaalta sopimuksen mukaan kk-erissä tai kerralla. Kuntosalimaksut ja muut liikuntapaikkamaksut asiakas hoitaa itse.

Pidätän oikeudet hinnan muutoksiin.

Ilmaiset treeniohjelmat ja oppaat

Lataa ILMAISET treeniohjelmat ja oppaat, niin otat ensimmäinen askel kohti parempaa kuntoa.

Ilmainen treeniohjelma

Treeniohjelma – Koko vartalon tehotreeni

Tee tämä harjoitus kolme kertaa viikossa ja lepää vähintään yksi päivä harjoitusten välissä. Voit siis tehdä harjoituksen esimerkiksi maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin.

Treeni-opas

Kuntoilijan treeni-opas

Näin kehityt kuntosalilla 100% varmuudella! Oppaan luettuasi treenikehittymisesi, suorituskykysi sekä fyysinen kuntosi nousee aivan uudelle tasolle.

Treeniohjelma – Koko vartalon tehotreeni

Tee tämä harjoitus kolme kertaa viikossa ja lepää vähintään yksi päivä harjoitusten välissä. Voit siis tehdä harjoituksen esimerkiksi maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin.

Kuntoilijan treeni-opas

Näin kehityt kuntosalilla 100% varmuudella! Oppaan luettuasi treenikehittymisesi, suorituskykysi sekä fyysinen kuntosi nousee aivan uudelle tasolle.