Valmennusten sisältö

Kuntovalmennus, Fysiikkavalmennus, Personal Trainer, Liikuntaneuvoja, Kuntosalivalmentaja Vesa-Matti Vehkaperä - Oulu

Valmennusten sisältö

Julkaistu: 28.6.2017


Tässä valmennusteni sisällön raamit, joiden tarkempi sisältö määräytyy tietenkin sinun tavoitteesi sekä tarpeidesi mukaan:

  • alkukartoitus: nykytilanne, taustat, tavoitteet jne.
  • tarvittavat alkutestit ja -mittaukset
  • henkilökohtaiset valmennustapaamiset: 1-4 x kk
  • tavoitteellinen kausijaksotus ja -suunnitelma
  • vaihtuvat ja nousujohteiset harjoitusohjelmat
  • täytettävä treenilogi ohjelmiin 
  • ravinto-anlyysi ja neuvonta
  • sähköposti/whatsapp/puhelin -tuki
  • valmentajan kehityksen seuranta ja tsemppaus

Itseesi ja valmennukseen sijoittamasi kk-hinta riippuu valmennuksen kestosta ja tapaamisten määrästä, mitkä sovimme yhdessä. Kokonaisuus mietitään yhdessä sinulle parhaaksi.

Laita jakoon jos tykkäsit 🙂Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email

Ilmaiset treeniohjelmat ja oppaat

Lataa ILMAISET treeniohjelmat ja oppaat, niin otat ensimmäinen askel kohti parempaa kuntoa.

Ilmainen treeniohjelma

Treeniohjelma – Koko vartalon tehotreeni

Tee tämä harjoitus kolme kertaa viikossa ja lepää vähintään yksi päivä harjoitusten välissä. Voit siis tehdä harjoituksen esimerkiksi maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin.

Treeni-opas

Kuntoilijan treeni-opas

Näin kehityt kuntosalilla 100% varmuudella! Oppaan luettuasi treenikehittymisesi, suorituskykysi sekä fyysinen kuntosi nousee aivan uudelle tasolle.

Treeniohjelma – Koko vartalon tehotreeni

Tee tämä harjoitus kolme kertaa viikossa ja lepää vähintään yksi päivä harjoitusten välissä. Voit siis tehdä harjoituksen esimerkiksi maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin.

Kuntoilijan treeni-opas

Näin kehityt kuntosalilla 100% varmuudella! Oppaan luettuasi treenikehittymisesi, suorituskykysi sekä fyysinen kuntosi nousee aivan uudelle tasolle.