Treeniohjelmointi

Kuntovalmennus, Fysiikkavalmennus, Personal Trainer, Liikuntaneuvoja, Kuntosalivalmentaja Vesa-Matti Vehkaperä - Oulu

Treeniohjelmointi

Julkaistu: 28.6.2017


Voin myös ohjelmoida ja opastaa sinulle yksilöllisen, haluamaasi tavoitettasi tukevan treeniohjelmoinnin 4-6 viikon ajalle.

  • alkukartoitus: nykytilanne, taustat, tavoitteet yms.
  • yksilöity ja nousujohteinen treeniohjelma: 4-6 vko
  • täytettävä treenilogi ohjelmaan 
  • face-to-face opastustapaaminen liikkeisiin ja tekniikoihin

Treeniohjelmoinnin ansiosta harjoittelusi nousujohteinen kehitys ja mielekkyys pysyy jatkuvasti parhaalla mahdollisella tasolla.

Laita jakoon jos tykkäsit 🙂Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email

Ilmaiset treeniohjelmat ja oppaat

Lataa ILMAISET treeniohjelmat ja oppaat, niin otat ensimmäinen askel kohti parempaa kuntoa.

Ilmainen treeniohjelma

Treeniohjelma – Koko vartalon tehotreeni

Tee tämä harjoitus kolme kertaa viikossa ja lepää vähintään yksi päivä harjoitusten välissä. Voit siis tehdä harjoituksen esimerkiksi maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin.

Treeni-opas

Kuntoilijan treeni-opas

Näin kehityt kuntosalilla 100% varmuudella! Oppaan luettuasi treenikehittymisesi, suorituskykysi sekä fyysinen kuntosi nousee aivan uudelle tasolle.

Treeniohjelma – Koko vartalon tehotreeni

Tee tämä harjoitus kolme kertaa viikossa ja lepää vähintään yksi päivä harjoitusten välissä. Voit siis tehdä harjoituksen esimerkiksi maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin.

Kuntoilijan treeni-opas

Näin kehityt kuntosalilla 100% varmuudella! Oppaan luettuasi treenikehittymisesi, suorituskykysi sekä fyysinen kuntosi nousee aivan uudelle tasolle.